Melodifestivalen ikväll! Jiiihooooooooo!

Ni kanske märkte att det inte blev någon sammanfattning om Leksands låtar! Förlåt, min dator har gått sönder och en hel del annat har kommit upp.
Ikväll så hålle jag på Molly och Mikael! Ska bli grymt att se E.M.D! Får se vilka låtar som blir bättre live och vilka som floppar. Jag saknar verkligen de stora schlagerdrottningarna. Lena kanske dags för comeback? Carola kanske en nytt solo framträdande?
Framför allt så vill jag se Nanne igen, dock förbjöd vi henne iår för all stress. Hon skickade dock in ett bidrag iår, men det kom inte med. Hon blev erbjuden ett bidrag men hon tackade nej. Anorah vet jag att hon kämpar för att få in ett bidrag. Hallå! Ta med Anorah!!!!!!!!
Britta körar på Mikael Rickfors bidrag, ska hålla tummarna och rösta.. Vi får se hur det blir med röstningen ;).. Money money, must be funny in a richmans world.

Det var allt från mig.
Ska försöka blogga oftare, jobbigt med två bloggar och mitt liv samtidigt.
Jag åker snart till Stockholm, har mycket att packa, planera och så har jag skolan och alla prov. Ja shit! Ni förstår!


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0